Støttekoncert med højskolens kor og bands

Støttekoncert med højskolens kor og bands

Løgumkloster Højskole
Tirsdag d. 25 juni 2024 kl. 19:30.
Dørene åbner. kl 19:15.
Støt den globale højskolefond med et valgfrit beløb.

Vi vil gerne byde velkommen til en hyggelig koncertaften med højskolens nuværende musikelever og kor. Aftenen vil stå på alt fra storladne korarrangementer, intim jazz, danske pop klassikere, dansabel funk til selvskrevne sange.

Udover at være en mulighed for at opleve det sprudlende musikliv på højskolen, er koncerten arrangeret for at indsamle penge til Den Globale Højskolefond, der giver tilskud til fremtidige elevers højskoleophold. Fondens formål er at fjerne de økonomiske barrierer, der holder kommende elever fra at tage på højskole ved at yde økonomisk tilskud.

Koncerten starter kl 19.30 i højskolens foredragssal Ottekanten.

Der vil være kaffe og kage i pausen. Vi glæder os til at se jer!

18. juni

Foredrag og fællesspisning i Klima-køkkenet: Du danske sommer, jeg elsker dig. Fællesspisning udsolgt. Stadig pladser til foredrag.

3. september

Foredrag og fællesspisning i Klima-køkkenet: Dyrk selv bæredygtige grøntsager med inspiration fra Folkets Have