Foredrag og fællesspisning i Klima-køkkenet: Du danske sommer, jeg elsker dig. Fællesspisning udsolgt. Stadig pladser til foredrag.

Foredrag, fællessang og fællesspisning i Klima-køkkenet: Du danske sommer, jeg elsker dig. Fællesspisning udsolgt. Foredraget er åbent for alle.

Velkommen til det tredje foredrag i Klima-køkken-regi, mens vi venter på Klima-køkkenets byggeri står færdigt efter sommer.

Vi starter aftenen med fællesspisning, hvor vi skal smage på sommerens råvarer fra Middelalderhaven.

Velkommen til det tredje foredrag i rækken i Klima-køkkenet.

Vi mødes efter aftensmad og får en rundvisning i højskolens have, her hører vi om hvilke råvarer, der er i sæson netop nu og hvordan det har formet den danske madkultur omkring sommertid v. Anika Karlsen Thor, Madudvikler i Klima-køkkenet

Klimakøkkenet er støttet af Norda-fonden, og foredragsrækken “Fællesspisninger i Klimakøkkenet” er støttet af Folkeoplysningspuljen

18:00-19:30 - Fællesspisning

19:30-21:00 - Rundvisning i haven og